SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gino Rossi rusza z kampanią „Piękne chwile. Piękne życie” (wideo)

Sieć sklepów obuwniczych CCC rusza z kampanią reklamową, promującą ofertę marki Gino Rossi (przejętej przez grupę CCC). Działania pod hasłem „Piękne chwile. Piękne życie” przygotowały 2012 Agency, dział marketingu CCC, Lemon Films, MullenLowe MediaHub i H2O Creative.

„Piękne chwile. Piękne życie” to kolejna odsłona działań marketingowych CCC w tym roku.

W kampanii zobaczymy odwołania do włoskiego charakteru marki i stylu życia uwiecznione w materiałach, które powstały w pięknej scenerii Sycylii. Promuje ona najnowszą ofertę butów i torebek z sezonu wiosna/lato 2020.

- Pozycjonowanie marki „Bei Momenti. Bella Vita” - „Piękne chwile. Piękne życie” bardzo dobrze podkreśla charakter marki i emocje, które chcemy, aby jej towarzyszyły. Nowa komunikacja wprowadzona jesienią 2019 została doskonale przyjęta przez Klientów i umocniła pozycję rynkową Gino Rossi. Teraz przyszedł czas na kolejny etap. W wiosennej kampanii widzimy emocjonalne sceny relacji międzyludzkich w pięknej włoskiej willi, klimatycznym miasteczku czy też na eleganckim jachcie - mówi Iwona Stępniak, marketing manager grupy CCC.

Gino Rossi „Piękne chwile. Piękne życie”

Kampania reklamowa marki Gino Rossi rusza 13 marca i potrwa ie do końca kwietnia w głównych kanałach telewizyjnych, a także w prasie kobiecej oraz w internecie jako kampania display i wideo.

W kampanii wykorzystany zostanie spot główny 30-sekundowy oraz cztery spoty 15-sekundowe, stanowiące rozwinięcie spotu głównego. Działania dodatkowo wspierane będą komunikacją w salonach CCC w formie zdjęć z sesji oraz komunikacji digital signage na ekranach LED.

 

 

Planowane są również intensywne działania w social mediach i współpraca z influencerami. W spotach promowany jest również nowy sklep online ccc.eu i eobuwie.pl.  

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada 2012 Agency oraz dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało we Włoszech studio Lemon Films. Autorem pięknej sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserem spotów Szymon Dudka. W kampanii za social media odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Dołącz do dyskusji: Gino Rossi rusza z kampanią „Piękne chwile. Piękne życie” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oliwia
Kto był stylista? Jakiej marki ubrania wykorzystano w sesji?
odpowiedź