Golden Drum: Polacy na shortlistach konkursu Press i Outdoor
W konkursie, w którym biorą udział uczestnicy z tzw. nowej Europy (byłe kraje socjalistyczne) na festiwalu reklamy Golden Drum, polskie agencje znalazły się na shortlistach kategorii prasowej i kategorii reklama zewnętrzna.
W kategorii Press na shortliście znalazły się: kampania "Breakfast" agencji DDB dla McDonald's; "Taxi-stand" i "Door-handle" TBWA dla Kozlak Beer - Bierhalle; "Windows" Grey Worldwide dla Lenora; "Mosquitos - Salesman", "Mosquitos - Boss" i "Mosquitos - Wife" Leo Burnett dla marki Bros; kampania własna "UK flag" i "Italian flag" agencji Young & Rubicam.
W outdoorze znalazły się kampanie: "Beach" agencji Grey Worldwide dla Sensodyne; "Warsaw with GPS" Young & Rubicam dla iPlusa; "Lost Keys" Change Integrated dla MTV Cribes; "Guitar" Grey Worldwide dla Concerts for autistic chi; "Buck", "Deer" i "Heron" JWT dla Public awareness; "Woman in Chechnya", "Woman in Honduras" i "Woman in Congo" agencji DDB dla Letter-Writing Marathon.
Na shortlistach nie znalazł się żaden polski film ani kampania radiowa.
Dołącz do dyskusji: Golden Drum: Polacy na shortlistach konkursu Press i Outdoor