SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gong przejmuje od Lubię to - linked by Isobar obsługę reklamową Virgin Mobile

Agencja Gong (należąca do Group One) wygrała przetarg na obsługę reklamową sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile. Poprzednio za jej reklamy odpowiadała agencja Lubię to - linked by Isobar.

W ramach współpracy Gong będzie pełnił rolę wiodącej agencji strategiczno-kreatywnej Virgin Mobile. Przygotuje dla firmy nowy format kreatywny komunikacji reklamowej we wszystkich mediach.

Współpracę zaplanowano długofalowo. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

- Przekazujemy naszą całościową komunikację w ręce Gong, który okazał się czarnym koniem tego przetargu. O wygranej zadecydowały mocny koncept kreatywny, zespół znający rynek telekomów oraz przemyślane i oryginalne koncepty na aktywacje online. Możliwość współpracy z agencją kreatywną, która odnajduje się zarówno w ATL-u jak i digitalu daje ogromy komfort - Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile w Polsce.

Poprzednio obsługą reklamową Virgin Mobile zajmowała się agencja Lubię to - linked by Isobar. W ostatnich kampaniach sieci występowała pełna energii staruszka Gigababcia.

Dla Virgin Mobile pracują też dom mediowy Mindshare Polska i agencja iProspect, które odpowiadają za zakup mediów.

Dołącz do dyskusji: Gong przejmuje od Lubię to - linked by Isobar obsługę reklamową Virgin Mobile

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KM
Teraz w Lubię To: ostatni gasi światło. Jak to powiedział Drabent odchodząc: "Nie lubię tego".
0 0
odpowiedź