Grayling wchodzi do Polski i zastępuje markę Mmd
Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, która od 2006 roku należy do Huntsworth, połączyła się z Trimedia i Grayling.
Powstała globalna firma działająca pod nazwą Grayling. Po blisko 15 latach obecności w Polsce i w regionie Europy Środkowej i Wschodniej marka Mmd znika z rynku.
Warszawskie biuro Graylinga zatrudnia 30 konsultantów. Ma w swoim portfolio takich klientów jak: GE, GE Energy, ArcelorMittal Poland, Google, LG, easyJet, Skype, Axis, BBC, NBC Universal, New Yorker, Vodafone. Powstało na fundamencie firmy Mmd, która rozpoczęła działalność w Polsce w 1996 roku. Mmd pod koniec 2006 roku, wraz z 17 biurami Mmd z Europy Środkowej i Wschodniej została przejęta przez Hunthsworth. Wartość transakcji wyniosła wówczas 12 mln funtów.
Dołącz do dyskusji: Grayling wchodzi do Polski i zastępuje markę Mmd