Z PZPN odchodzi dyrektor marketingu i sponsoringu
Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i sponsoringu w Polskim Związku Piłki Nożnej, odchodzi z organizacji. Na początku 2023 r. ma objąć kierownicze stanowisko w firmie z branży reklamowo-mediowej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
- Mogę potwierdzić, że przyjąłem propozycję nowej pracy, ważną od 1 stycznia. Natomiast w tym momencie skupiam się na nadchodzących mistrzostwach świata, więc nie chciałbym zdradzać więcej szczegółów - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Stańczuk.
Szefem marketingu i sponsoringu PZPN Stańczuk był przez ostatnie półtora roku. Do jego zadań należało wypełnienie piramidy sponsoringowej Związku, co zostało zrealizowane do listopada br.
W maju br. strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej została firma InPost, a we wrześniu br. do grona sponsorów dołączyła firma Tarczyński. W październiku br. partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski został z kolei wydawca porównywarki ubezpieczeniowej Inszury.pl. Od sierpnia br. za pośrednictwo przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych z PZPN odpowiada agencja Publicon Sport.
Grzegorz Stańczuk pracował w Ekstraklasie i agencjach PR
Wcześniej Grzegorz Stańczuk przez cztery lata pracował w spółce Ekstraklasa, gdzie jako zastępca dyrektora ds. sponsoringu zajmował się obsługą kluczowych partnerów biznesowych piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy: m.in.: PKO Bank Polski, Totalizatora Sportowego, Orlenu. W 2019 roku objął na kilka miesięcy stanowisko prezesa zarządu klubu piłkarskiego Arka Gdynia.
W przeszłości przez ponad sześć lat Stańczuk pracował w agencjach public relations (m.in. Havas Warsaw, TBWA), gdzie tworzył oraz wdrażał strategie dla marek globalnych oraz ogólnopolskich. Pracował także przy organizacji eventów sportowych, m.in. Samsung Irena Women’s Run, Energa Basket Cup i World Cyber Games. Z kolei jako manager sportowy współpracował m.in. z Dariuszem Michalczewskim, Joanną Jędrzejczyk i Izu Ugonohem.
Grzegorz Stańczuk jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz ukończył studia podyplomowe z zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Z PZPN odchodzi dyrektor marketingu i sponsoringu