Gwiazdy TVN chcą dać widzom „Więcej” w spocie wizerunkowym (wideo)
W jesiennym spocie wizerunkowym TVN występuje 20 gwiazd stacji, które chcą pokazać widzom jeszcze więcej niż do tej pory.
W spocie wystąpili prowadzący i jurorzy programów rozrywkowych oraz aktorzy serialowi powtarzają hasło „Więcej”. Nawiązuje to do obfitości jesiennej ramówki TVN, a gwiazdy stacji tej jesieni chcą dać i pokazać widzom jeszcze więcej.
Spot trwa ponad minutę, pojawia się w nim 20 gwiazd: Kuba Wojewódzki, Agnieszka Woźniak-Starak, Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Marcin Tyszka, Dawid Woliński, Michał Piróg, Hubert Urbański, Magda Gessler, Michel Moran, Anna Starmach, Agata Kulesza, Magdalena Boczarska, Łukasz Simlat, Bartłomiej Topa, Maja Ostaszewska, Adam Woronowicz, Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Agustin Egurrola.
Choć w spocie pojawiają się prowadzący, jurorzy lub aktorzy z poszczególnych pozycji jesiennej ramówki stacji („Kuba Wojewódzki”, „Ameryka Express”, „Top Model”, „Milionerzy”, „MasterChef”, „Pułapka”, „Pod powierzchnią”, „Diagnoza”, „Mam talent” i „Kuchenne rewolucje”), to nie promuje on konkretnych tytułów. Materiał ma na celu budowanie określonego wizerunku stacji.
Film został wyprodukowany przez dział autopromocji TVN. Za scenariusz odpowiadali Olga Rutkowiak i Robert Krawczyk, który także wyreżyserował spot. Scenografię stworzyli Katarzyna Sobańska i Marcel Sławiński, a kostiumy dla gwiazd dobrała Małgorzata Bednarek-Chumakou.
Producentem spotu była Magdalena Pazio, a kierownikami produkcji - Ewa Pszczołowska, Mateusz Górecki i Monika Kozioł. Powstawanie spotu nadzorował Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji i marketingu antenowego Grupy TVN.
>>> JESIENNA RAMÓWKA TVN - zobacz szczegóły
Materiał promocyjny będzie emitowany na antenie TVN. W spocie wykorzystano piosenkę „Więcej” duetu Rosalie i Stendek.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 9,32 proc.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy TVN chcą dać widzom „Więcej” w spocie wizerunkowym (wideo)
Promuje 10 pozycji programowych.
Budżetowo nie poszaleli.
Kilka wnętrz naturalnych, postprodukcja poprawna, niezła kolorkorekcja.
Szału nie ma....
2014 "coś więcej",
2017 "chcemy więcej",
2018 "więcej"
a rynek reklamowy i widzowie konsekwentnie pokazują im środkowy palec :
prognoza haseł na kolejne lata:
2019 już tylko "troszkę więcej"
2020 "ociupinkę "
2021 "tyci tyci"
2022 "je...ć to" , zamykamy drzwi !