Havas Media Group globalnie dla Ubisoftu
Havas Media Group zwyciężyła w globalnym przetargu na obsługę mediową firmy Ubisoft, producenta, wydawcy i dystrybutora gier wideo. W Polsce oznacza to kontynuację marketera z domem mediowym Arena Media.
Przetarg był prowadzony jednocześnie na 17 rynkach europejskich oraz w Australii. Obejmował również Polskę, gdzie obsługą mediową Ubisoftu od 2012 roku zajmował się dom mediowy Arena Media należący do Havas Media Group.
Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w procesie przetargowym w Polsce brały udział, łącznie z Areną, cztery domy mediowe. Nazw pozostałych nie ujawniono.
Wygrana Havas Media Group w rozstrzygnięciu globalnym oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy Arena Media z Ubisoft w Polsce.
Czasu, na jaki zawarto nowy kontrakt, nie podano.
Dołącz do dyskusji: Havas Media Group globalnie dla Ubisoftu