Heads Advertising rozbudowuje dział kreacji
Do zespołu kreacji agencji Heads Advertising dołączyli Agnieszka Rączka, Marcin Nurkiewicz i Mariusz Pająk.
Agnieszka Rączka, nowa copywriterka agencji, poprzednio pracowała w Chocolad. Zajmowała się realizacją projektów dla takich klientów jak Lenovo, Motorola, Biofarm, Naomi Cambell czy PhytoPharm.
Marcin Nurkiewicz do Heads Advertising przeszedł z Eskadry. Objął stanowisko senior copywritera. Tworzył kampanie dla takich marek jak między innymi IKEA, Teva, Hasco, Mazda, Honda, Lotos, Fundacja DKMS czy Santander Consumer Bank.
Stanowisko senior art directora objął Mariusz Pająk, który przeszedł z Chocolad. Ma na koncie prace dla takich klientów jak Castrol, Honda, Motorola, Lenovo, Haribo, Tauron, Hasco-Lek czy Nestle.
Nowi pracownicy dołączyli do działu kreacji, którym kieruje Dominik Łabuzek- head of creative w Heads Advertising.
Dołącz do dyskusji: Heads Advertising rozbudowuje dział kreacji