SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Honda ruszyła z przetargiem na obsługę mediową w Europie

Koncern motoryzacyjny Honda Motor Europe rozpoczęła przetarg na obsługę mediową jego budżetu w Europie. Klienta broni sieć Dentsu Aegis Network, z którą producent samochodów pracuje od 2015 roku.

Przetarg dotyczy planowania i zakupu mediów na wszystkich rynkach europejskich, na których firma jest obecna. Zaproszono do niego agencje ze wszystkich wiodących group reklamowych.

Obsługą mediową Hondy w Europie zajmuje się sieć Dentsu Aegis Network. Budżet klienta zdobyła w 2015 roku, kiedy wygrywając przetarrg pokonała dotychczasową agencję mediową Starrcom (Publicis Media). - Media to znacząca inwestycja i kluczowy czynnik napędzający nasze wyniki biznesowe. W związku z tym HME zdecydowało się przejrzeć ustalenia dotyczące planowania i zakupu mediów w całym regionie, aby upewnić się, że są one współmierne do naszych przewidywanych potrzeb strategicznych, operacyjnych i handlowych - poinformował rzecznik prasowy Hondy. Przetarg koordynuje firma MediaSense.

Globalny przemysł motoryzacyjny został poważnie dotknięty w wyniku pandemii koronawirusa. Honda odnotowała spadek przychodów o 14,6 proc. w pierwszych trzech miesiącach 2020 r.

Honda współpracuje z wieloma agencjami reklamowymi, wśród których jest m.in. Mcgarrybowen należąca do Dentsu Aegis - współpraca trwa od 2012 roku.

W marcu ogólnoeuropejską agencję Hondy pod hasłem „Poczuj więcej” przygotowała agencja Wieden+Kennedy z Londynu.

Dołącz do dyskusji: Honda ruszyła z przetargiem na obsługę mediową w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl