Kolejne zmiany w Inforze. Jest nowa szefowa marketingu
Działy marketingu “Dziennika Gazety Prawnej” i Infor Lex zostaną połączone - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za marketing całej Grupy Infor będzie teraz odpowiadała Krystyna Wieczorkiewicz, dotychczasowa dyrektor marketingu Infor Lex.
Od lutego tego roku działające dotychczas oddzielnie Centrum Marketingu “Dziennika Gazety Prawnej” i Centrum Marketingu Infor Lex łączą swoje siły i będą działać jako jeden podmiot w strukturze Grupy Infor - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
To kolejny etap zapowiadanych wcześniej zmian w Grupie Infor. Nowo utworzonym działem, odpowiadającym za marketing całej Grupy Infor, kierować będzie Krystyna Wieczorkiewicz, dotychczasowa dyrektor Centrum Marketingu Infor Lex.
Z Inforem po ponad 27 latach żegna się natomiast Aneta Kowalska, dotychczasowa dyrektor marketingu “Dziennika Gazety Prawnej”.
Czytaj także: Rewolucja w Inforze. Rusza na wojnę z Onetem i Wirtualną Polską
Rewolucja w Inforze
Na początku listopada ubiegłego roku do zarządu firmy Infor PL, wydającej m.in. „Dziennik Gazetę Prawną”, została powołana Marzena Nikiel. Członkiem zarządu przestał być natomiast Wojciech Sulik, który przeszedł na stanowisko prezesa spółki zależnej wydawcy.
Marzena Nikiel z grupą kapitałową Infor PL jest związana od prawie trzech dekad. Pełniła różne funkcje w pionie wydawniczym, m.in. wicenaczelnej i redaktor naczelnej „Informatora Prawno-Podatkowego”, redaktor naczelnej grupy publikacji dla firm oraz publikacji księgowych i finansowych oraz dyrektor wydawniczej.
Ponadto z zarządem Infor PL pożegnał się także pod koniec ubiegłego roku Wojciech Sulik. Do zarządu dołączył na początku 2023 roku, obejmując też stanowisko chief digital officera. Pracę w firmie zaczął jesienią 2016 roku. Sulik dalej będzie związany z grupą Infor - został powołany na prezesa i jedynego członka zarządu jej spółki zależnej Infor IT. Zastąpił w niej Ryszarda Pieńkowskiego. Wcześniej Wojciech Sulik pracował m.in. w Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych (przez dwa lata jako dyrektor rozwoju systemów IT), Ringier Axel Springer Polska (łącznie przez kilkanaście lat, m.in. jako senior software developer, IT manager i wiceszef działu rozwoju IT) oraz CD Projekt (przez ponad rok jako project manager).
Pod koniec listopada ubiegłego roku z firmą pożegnała się także Ewa Świstuniuk, która jako wiceprezes nadzorowała obszar wydawniczy (m.in. „Dziennik Gazetę Prawną” i Inforlex) oraz struktury marketingowo-handlowe. Świstuniuk z wydawnictwem była związana przez 25 lat, jej odejście zapowiedziano pod koniec sierpnia. W styczniu tego roku, po zakupie przez Wirtualną Polskę portalu Wirtualnemedia.pl, Ewa Świstuniuk została prezeską nowo nabytej spółki.
W 2022 roku grupa kapitałowa Infor PL osiągnęła wzrost przychodów o 7,5 proc. do 103,5 mln zł i wyniku netto z 4,55 mln zł straty do 11,07 mln zł zysku. Ryszard Pieńkowski z zysku otrzymał 1 mln zł dywidendy.
Na początku 2023 roku na stanowisko prezesa Infor PL wrócił założyciel i właściciel firmy Ryszard Pieńkowski.
Dołącz do dyskusji: Kolejne zmiany w Inforze. Jest nowa szefowa marketingu