SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

InPost zastrzegł znaki Fresh i Deli, będzie rozwijał dostawy zakupów i posiłków

Na stronach Urzędu Patentowego pojawiła się informacja o zastrzeżeniu przez firmę logistyczną Inpost dwóch nowych znaków towarowych: InPost Fresh i InPost Deli. Z opisu wynika, że chodzi o platformy do zamawiania posiłków i zakupów z rozmaitych sklepów. – Nie komentujemy sprawy – przekazał nam Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPostu.

InPost wystąpił o rezerwację obu znaków w kwietniu br., ujawniono je na stronach Urzędu Patentowego (odpowiednio) pod koniec maja (Deli) i w czerwcu (Fresh). O zastrzeżeniu tego ostatniego znaku napisał serwis Cashless.pl.

Z opisu w biuletynie wynika, że w obu przypadkach chodzi o platformy do zamawiania produktów ze sklepów i posiłków z restauracji. Chodzi też o „usługi dostarczania zamówionych produktów sklepowych oraz posiłków z restauracji pod wskazany adres, transport i dostawy towarów” jak również o dostawę żywności, „zwłaszcza gotowych posiłków do bezpośredniego spożycia”. - Nie komentujemy tego - odpowiedział na naszą prośbę o szczegóły rzecznik prasowy InPostu, Wojciech Kądziołka.

InPost coraz śmielej wchodzi na rynek dostarczania jedzenia. Pod koniec maja firma komunikowała, że uruchomi 20 nowych Lodówkomatów we Wrocławiu. To trzecie miasto, po Warszawie i Krakowie, w którym działa usługa.

- Jesteśmy już po testach Lodówkomatów. Maszyny są doskonale dopracowane i spełniają wszystkie kryteria niezbędne do przechowywania żywności. Oznacza to, że jesteśmy w pełni gotowi na rozwijanie sieci takich maszyn w Polsce – komentował Rafał Brzoska, prezes InPost. Dodając, że w tym roku firma skupi się na „skokowym wzroście liczby Paczkomatów w Polsce i Europie”, dlatego następne Lodówkomaty będą instalowane dopiero w przyszłym roku. - To kolejny perspektywiczny obszar, w którym się rozwijamy - podkreśla Brzoska.

W czerwcu spółka zacieśniła współpracę z Lidl Polska, umożliwiając klientom tej sieci odbiór zakupów z e-sklepu w Paczkomatach. Przy zamówieniu od wartości 199 zł dostawa jest darmowa.

W Polsce firma na koniec marca miała 11 743 Paczkomatów, o 76 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast liczba takich maszyn za granicą zwiększyła się o 54 proc. do 1 810.

Liczba Paczkomatów do końca br. ma wzrosnąć do 18,2-19 tys. z planowanych pierwotnie 16,5-18,5 tys. Wolumen paczek dostarczonych w całym br. ma wynieść 455-485 mln wobec wcześniej przewidywanych 445-465 mln

Dołącz do dyskusji: InPost zastrzegł znaki Fresh i Deli, będzie rozwijał dostawy zakupów i posiłków

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
remek
Po co rozdmuchiwać sprawę już, skoro sam InPost jeszcze nic nie komentuje. Jak przyjdzie czas, to to na pewno odpowiednio ogłoszą. Chociaż mnie wizja nowej, prawdopodobnie najsprawniej działającej firmy na płaszczyźnie dowozowej całkiem cieszy. Przynajmniej firma polska, bo czasami załatwić coś w tych międzynarodowych korpo, które nawet siedzib w polsce nie mają i dopominanie się o cokolwiek nie zawsze jest taki proste i przyjemne...
odpowiedź
User
Sylwia
Według mnie dobry pomysł na rozwój. Czy to faktycznie będzie rozszerzone? to się w sumie jeszcze okaże, ale jestem w takim razie bardzo ciekawa jak im to pójdzie i na jaką skale.
odpowiedź
User
Moria
Czekam w takim razie na ich wejście na ten rynek :)
odpowiedź