Inter Cars w kampanii wizerunkowej korzysta z virtual reality
Firma Inter Cars rozpoczęła kampanię wizerunkową pod hasłem "Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy", w której korzysta z technologii virtual reality. Ambasadorem marki jest Bartosz Ostałowski.
W kampanii wykorzystywane są dwa spoty. W pierwszym zatytułowanym „Inter Cars dostarcza mobilność” pokazano, jaką rolę w życiu kierowców. Zobrazowano to na przykładzie rodziny, której podczas wyjazdu na weekend psuje się samochód. Dzięki zastosowaniu w filmie technologii VR zaprezentowano magazyny firmy, logistykę, automatyzację i koordynację pracy ludzi oraz maszyn.
W drugim filmie „Wirtualny co-drive z Bartoszem Ostałowskim” technologia VR przenosi widza na tor wyścigowy i pozwala mu poczuć się jak gdyby rzeczywiście brał udział w zawodach driftingowych. Widz może z bliska zobaczyć technikę prowadzenia 1000-konnej Furii wyłącznie z użyciem stopy na kierownicy.
Oba filmy powstały przy współpracy z krakowską agencją kreatywno-mediową BeDigital, której powierzono kreację i produkcję filmów.
Dołącz do dyskusji: Inter Cars w kampanii wizerunkowej korzysta z virtual reality