Marketingowcy Stowarzyszenia Wiosna przeszli do InFaktu
Jakub Marczyński po ponad 10 latach odszedł ze Stowarzyszenia Wiosna, gdzie był dyrektorem kreatywnym ds. mediów, influencerów i biznesu i wiceprezesem zarządu. Ze Stowarzyszenia odszedł także Piotr Nawrocki. Obaj menażerowie przeszli do firmy InFakt, zajmującej się rozwojem technologii dla księgowości.
Jakub Marczyński objął w InFakcie nowo utworzone stanowisko communication & creative directora. Odpowiada za budowanie marki InFaktu, jej komunikację, stronę kreatywną oraz współpracę z ambasadorami.
W Stowarzyszeniu Wiosna niemal od początku jego działania odpowiadał za kwestie marketingu, komunikacji i kreacji projektów Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości. W ostatnich latach był dyrektorem kreatywnym ds. mediów, influencerów i biznesu i wiceprezesem zarządu stowarzyszenia. Był odpowiedzialny m.in. za współprace z mediami i influencerami, nadzór kreatywny kampanii promocyjnych, sposoringi, patronaty. W przeszłości był partnerem kreatywnym w agencji 4 O’Clock Interactive. Jest absolwentem zarządzania międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz etyki biznesu na Uniwersytecie Bolońskim.
Do zespołu marketingu InFaktu dołączył też w sierpniu Piotr Nawrocki, który objął stanowisko head of marketing.
Nawrocki dotychczas pracował w Stowarzyszeniu Wiosna, gdzie na stanowisku menedżera marketingu odpowiadał za performance i automation marketing. W InFakcie odpowiada za zarządzanie zespołem marketingu i kompetencje technologiczne (analityka, performance, SEO). Wraz z Marczyńskim ma rozwijać aktywności marketingowe InFaktu.
Dołącz do dyskusji: Marketingowcy Stowarzyszenia Wiosna przeszli do InFaktu