"Just My Shell" od M&M's - najpopularniejsza reklama z XLVI Super Bowl (wideo)
YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas ostatniego finału ligi footballu amerykańskiego NFL, był 30-sekundowy spot promujący cukierki M&M's.
Wszystkie wyemitowane podczas XLVI Super Bowl reklamy należący do Google serwis umieścił w galerii kanału Ad Blitz, a internauci mieli możliwość głosowania na ulubione spoty.
Po podliczeniu wszystkich głosów okazało się, że ulubioną reklamą użytkowników był "Just My shell" - półminutowy spot promujący czekoladowe cukierki M&M's.
1. M&M’S - Just My Shell
Czołówkę rankingu najpopularniejszych reklam wśród użytkowników YouTube uzupełniają spoty Chryslera (z Clintem eastwoodem), Bud Light, Chevy Silverado i Doritos.
2. Chrysler Group - Halftime in America
3. Bud Light - Rescue Dog
4. Chevy Silverado - 2012
5. Doritos - Man's Best Friend
YouTube podaje, że klipy z ostatniego Super Bowl umieszczone na kanale Ad Blitz zostały wyświetlone łącznie 133 miliony razy (dane z niedzieli 12 lutego), co w porównaniu z zeszłym rokiem stanowi wzrost o 43 proc. Prawie 18 proc. odtworzeń wygenerowali internauci spoza USA, a 65 proc. przypadło na 10 najpopularniejszych spotów. Z kolei ponad 32 proc. głosów oddanych na reklamy z poziomu urządzeń mobilnych pochodziło z tabletów.
>>> Super Bowl XLVI - zobacz wszystkie reklamy (wideo)
Dołącz do dyskusji: "Just My Shell" od M&M's - najpopularniejsza reklama z XLVI Super Bowl (wideo)
zblizenia ciagnacej sie masy...,to byloby super, i prosze.
potrafia nawet zrobic nie tylko masowke dla idiotow,i jak
sie okazuje idiotow nie jest tak wielu,jak sie wydaje idac
ulica.
towarzystwo przyjaciol zwierzat powinno oprotestowac reklame