Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media
Katarzyna Cegiełka została dyrektorem sprzedaży w ZPR Media. Będzie odpowiadała w spółce za komercjalizację jej oferty.
Cegiełka objęła w ZPR Media nowo utworzone stanowisko. Przeszła z Polsat Media, gdzie pełniła funkcję szefowej projektu Media AdTube.
Z Polsatem związana była od 2015 roku, odpowiadając tam m.in. za współpracę z influencerami, domami mediowymi i kluczowymi klientami oraz nadzorowała realizację działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z platformą. Wcześniej pracowała też m.in. przy programach „Idol”, „Must Be The Music. Tylko Muzyka” i „ Top Chef”.
Jest absolwentką zarządzania i marketingu oraz socjologii w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
W 2018 roku spółka ZPR Media zanotowała 50,49 mln zł wpływów ze sprzedaży prasy i książek, 19,36 mln zł z reklam prasowych, 8,83 mln zł z internetowych i 3,12 mln zł z telewizyjnych.
Z początkiem stycznia br. Grupa Super Express i Wydawnictwo Harde zostały przeniesione z ZPR Media do Time SA (obie spółki należą do Grupy ZPR Media).