SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konkurs na nowe hasło napoju Black, 10 tys. dolarów dla zwycięzcy

Firma FoodCare rozpoczęła konkurs na nowe hasło marketingowe napoju energetycznego Black Energy Drink. Autor zwycięskiego sloganu otrzyma 10 tys. dolarów.

Konkurs jest skierowany przede wszystkim do agencji kreatywnych i freelancerów. Nowy slogan ma być po angielsku, przy czym w prostym języku zrozumiałym dla przeciętnego Polaka. Ma podkreślać, że napój daje energię do działania.

Propozycje można przesyłać do 29 maja poprzez formularz na stronie Blackenergydrink.com. Autor zwycięskiego hasła otrzyma 10 tys. dolarów.

Do tej pory hasłem głównym napoju Black było „That’s how Black works!”. Ambasadorem produktu obecnym na jego puszkach i w reklamach jest były bokser Mike Tyson (poprzednia duża kampania z jego udziałem była prowadzona w sierpniu i wrześniu ub.r.), który na końcu spotów wypowiadał najczęściej ten slogan, który w polskiej wersji „Tak działa Black!” pojawił się też w reklamach graficznych.

W ub.r. FoodCare pozwał Maspex o wykorzystywanie hasła „Power is Back!” w komunikacji napoju Tiger, którego produkcję druga firma przejęła od pierwszej ponad pięć lat temu.

Dołącz do dyskusji: Konkurs na nowe hasło napoju Black, 10 tys. dolarów dla zwycięzcy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Warto mieć na uwadze, że wg regulaminu, organizator kładzie łapę na autorskich prawach majątkowych do wszystkich zgłoszeń. Niezależnie od tego, czy którekolwiek nagrodzi.
0 0
odpowiedź
User
Kuba
WHITE ENERGY DRINK
0 0
odpowiedź
User
Biuro prasowe FoodCare
Laureat otrzyma nagrodę po podpisaniu oświadczenia o przeniesieniu praw autorskich. Uczestników niebędących Laureatami zagadnienie to nie dotyczy. Zapisy regulaminu zostały zmienione tak, aby nikt nie miał wątpliwości co do kwestii odpłatnego nabycia przez FoodCare praw autorskich do sloganu, który zwycięży w konkursie i zostanie wykorzystany dla marki Black.
0 0
odpowiedź