„Kraft” debiutuje jako drukowany kwartalnik
Znany z internetowego wydania magazyn „Kraft” zadebiutuje w piątek, 27 września, w wersji papierowej - jako kwartalnik. Trafi do salonów sprzedaży prasy. Redaktorką naczelną jest Maria Malika Ledeman, do zespołu pisma dołączają właśnie kolejne trzy osoby.
Magazyn jest artystycznym pismem o rzemiośle, projektowaniu i środowisku. Wydawcą jest spółka Kraft Publishing. W sieci pismo funkcjonuje już od maja br.
Teraz - w papierowej wersji - trafia do sprzedaży m.in w Empikach, punktach Relay i inMedio, ale także w kawiarnio-księgarniach: Bookarest, Wrzenie Świata, Store, Bęc Zmiana, Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, MOCAK (Kraków), Geszeft (Katowice), Księgarnia Sztuki (Toruń) czy Pan Tu Nie Stał. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą m.in. tekst Filipa Springera i relację z domu Jerzego Antkowiaka.
Magazyn do tej pory tworzyli Maciej Podgórski, Artur Chojecki (właściciel i wydawca) i redaktorka naczelna pisma Maria Malika Ledeman. - Teraz do zespołu dołączyła Julia Sidorowicz jako dyrektor artystyczna, pomoc redakcyjna Karolina Łapińska i Kinga Szocińska odpowiadająca za relacje z klientami. - Mamy jednak grono wspaniałych przyjaciół, którzy nam pomagali od samego początku, współpracujemy też z najlepszymi fotografami w kraju i docenianymi literatami. „Kraft” to więc połączenie pięknego języka, rzemiosła, wiedzy i designu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maria Malika Ledeman.
Magazyn „Kraft” liczy ok. 160 stron i kosztuje 30 zł. Jego format to 210 na 280 mm. Pierwszy numer ukaże się w nakładzie 8 tys. egz., kolejne - 20 tys. egz.
Spółkę Kraft Publishing założyli Maciej Podgórki, Maria Malika Ledeman i Artur Chojecki. Pomysłodawcami magazynu są Malika Ledeman i Maciej Chojecki.
Dołącz do dyskusji: „Kraft” debiutuje jako drukowany kwartalnik