SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krawcowa promuje pożyczki dla przedsiębiorców w nowej kampanii Aforti Finance (wideo)

Aforti Finance, spółka udzielająca pożyczek pozabankowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Jej główną bohaterką jest krawcowa.  Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają Prospero, Wavemaker oraz dział marketingu i PR firmy.

Spot reklamowy skierowany jest przede wszystkim do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Motywem przewodnim kampanii jest case study przedsiębiorcy – w tym przypadku krawcowej. Po otrzymaniu pożyczki od Aforti Finance, zamienia swój mały punkt usługowy, na prężnie działającą firmę, uruchamiając do tego showroom modowy, w którym może prezentować zaprojektowane ubrania. Historia opowiedziana w reklamie jest kontynuacją narracji marki, w której okazane przez Aforti Finance wsparcie, pomaga przedsiębiorcom szybko i sprawnie rozwinąć firmę, pozwalając im tym samym osiągnąć kolejne cele rynkowe.

- Nowa odsłona kampanii Aforti Finance koresponduje z obserwowanym przez nas trendem dotyczącym profilu pożyczkobiorców. W naszej komunikacji staramy się precyzyjnie docierać do branż, które zgodnie z prowadzonymi analizami najbardziej stawiają na rozwój swoich firm i nie boją się w nie inwestować. Struktura przedsiębiorców będących naszymi klientami jest mocno zróżnicowana, jednak stale dominuje handel hurtowy i detaliczny. Ciekawym trendem jest wzrost udziału przedsiębiorczych kobiet, które wnioskują o coraz wyższe kwoty pożyczek na rozwój własnych działalności, dlatego też motyw kobiety-przedsiębiorcy został wykorzystany w kolejnej odsłonie kampanii. Nasze statystyki pokazują również dynamicznie rosnącą liczbę właścicieli firm, będących czynnymi użytkownikami internetu. Stąd też decyzja, by ruch z kampanii telewizyjnej, promującej usługi pożyczkowe Aforti Finance, był kierowany również do kanału online. Tak holistyczne podejście zapewnia nam nie tylko szerokie, sprzedażowe dotarcie do grupy docelowej, ale  wspiera też drugi cel, który stoi przed Aforti Finance wzmocnienie wizerunku marki – podkreśla Agata Grzela, dyrektor departamentu marketingu i PR Grupy Aforti.


Najnowszy spot reklamowy będzie emitowany m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych do niego należących, a także
w kanałach pakietu TVN Premium. Kampania zakończy się 9 grudnia br.  Jej poprzednią odsłonę można było zobaczyć w okresie wakacyjnym  oraz w drugim i trzecim flighcie, trwającym od września do końca października bieżącego roku.

Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego Aforti Finance odpowiada agencja Prospero. Z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker oraz Departament Marketingu i PR Grupy Aforti.

Dołącz do dyskusji: Krawcowa promuje pożyczki dla przedsiębiorców w nowej kampanii Aforti Finance (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl