„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” - rusza nowa kampania teleToon+
Pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa kanału teleToon+, obejmująca sieci kin oraz media społecznościowe.
Akcja promocyjna dotyczy seriali dla dzieci „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku” emitowanych na antenie teleToon+. Na potrzeby kampanii uruchomiono stronę internetową www.selfie.teletoonplus.pl, na której dziecko może ozdobić własne zdjęcia elementami ze świata Mii lub Kuu Kuu Harajuku.
Co tydzień na stronie udostępniane będą kolejne elementy. Aby z nich skorzystać najmłodsi będą musieli wpisać na stronie specjalne kody, które będą emitowane przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu każdego odcinka seriali „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”. Pierwsze kody zostaną wyemitowane 27 listopada, a akcja potrwa do 20 grudnia br.
Kampania „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” obejmuje sieci kin Helios, Cinema City i Multikino. Działania są wspierane kampanią odsłonową oraz w mediach społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube). Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+, a zakupem mediów zajął się Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.
Dołącz do dyskusji: „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” - rusza nowa kampania teleToon+