SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ludzie mediów i reklamy autorami przewodnika turystycznego

10. lutego miał swoją premierę przewodnik turystyczny „Wędrówki z pomysłem”. Jego pomysłodawcą jest wiceprezes firmy Business Consulting Krzysztof Gmyrek.

W przewodniku, oprócz opisów podróży i informacji praktycznych, można znaleźć zdjęcia i krótkie życiorysy autorów tekstów – ludzi związanych z branżą mediów, marketingu i reklamy. Wydawnictwo obfituje w twórcze propozycje i relacje z takich krajów jak Mongolia, Chiny, Birma i Kenia, ale również opisuje Bieszczady zimą, czy nieznane perły architektury w Polsce.

- Mam nadzieję, że przewodnik pozwoli nam się bliżej poznać i wymienić interesującymi doświadczeniami – mówi Krzysztof Gmyrek. – Chcemy rozwijać tą inicjatywę, dlatego już dziś zapraszamy wszystkich pasjonatów podróży bliskich i dalekich do udziału w kolejnej edycji przewodnika „Wędrówki z pomysłem”.

Niezależnie do projektu „Wędrówki z pomysłem”, firma Business Consulting prowadzi dwie inne akcje  społeczne: Mobilną Galerię Designu oraz kampanię „Prowadzę – jestem trzeźwy”.
 
Patronat nad publikacją objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. 

Dołącz do dyskusji: Ludzie mediów i reklamy autorami przewodnika turystycznego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl