Maciej Kawecki ambasadorem reklamowym Mitsubishi
Wykładowca, doktor nauk prawnych, nauczyciel akademicki i dziennikarz technologiczny, Maciej Kawecki, został nowym ambasadorem marki Mitsubishi Motors w Polsce.
Dr Maciej Kawecki jest popularyzatorem nowych technologii oraz polskich wynalazców, naukowców i twórców startup-ów. Prowadzi aktywne profile na Twiterze i LinkedInie, a także program w środowym cyklu w "Dzień Dobry TVN" oraz w „Technicznie Rzecz Biorąc” redakcji Onetu i Komputer Świata.
Maciej Kawecki reklamuje Mitsubishi
Nowy ambasador marki Mitsubishi Motors jest prezesem Instytutu im. Stanisława Lema, od sierpnia 2019 piastuje funkcję dziekana w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, a od 2021 pełni funkcję prorektora tej uczelni ds. innowacji. Jako prawnik specjalizuje się w ochronie danych osobowych.
Maciej Kawecki odebrał kluczyki do najnowszego modelu hybrydowego Mitsubishi ASX 1.6 HEV w wersji Intense, która w Polsce dostępny jest z pakietami wyposażenia dodatkowego STYLE, COLD i NAVI. Nowe Mitsubishi ASX zadebiutowało w polskich salonach w ubiegłym miesiącu.
- Podoba mi się dynamiczna sylwetka tego auta – fajnie wygląda napis Mitsubishi z tyłu i ledowe, nowoczesne światła – mówi Maciej Kawecki. - Wewnątrz mamy naprawdę dużo miejsca! Doceniam wysoką jakość materiałów, a jako entuzjasta nowinek technologicznych od razu zwracam uwagę na wyświetlacze – ich wygląd, funkcjonalność, możliwości, jakie dają. Mogę bezprzewodowo połączyć swój telefon z autem, a duży wyświetlacz pokaże dane z mego smartfona. Sterowanie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze. Dla mnie najważniejszy nie jest cel podróży, tylko atmosfera, towarzystwo w którym podróżuję, auto to także nasz towarzysz, więc fajnie, jeśli się nawzajem lubimy - dodaje cytowany w informacji dla mediów specjalista.
W przeszłości ambasadorami reklamowymi Mitsubishi byli Anna Cieślak czy Bartłomiej Topa.
Dołącz do dyskusji: Maciej Kawecki ambasadorem reklamowym Mitsubishi