Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk w kampanii Aldi
Sieć sklepów Aldi w ramach platformy komunikacyjnej "Raz Aldi, zawsze Aldi" zaprosiło do promocji marek własnych influencerów. W testowaniu produktów biorą udział Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler oraz Zabawkowicz.
Detalista do testowania produktów marek własnych najpierw zaprosił klientów, gospodarzem Wielkiego Testu czyniąc Sonię Bohosiewicz.
W kolejnym etapie skierowała akcję do wybranych influencerek, jak Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, Maja Bohosiewicz, czy SuperStyler, a także do mikroinfluencerów. Do współpracy sieć zaprosiła także Magdę Kordaszewską z portalu zabawkowicz.pl, która już od roku rekomenduje wybrane zabawki z oferty sezonowej Aldi.
Influencerzy pokazywali efekty współpracy z siecią na swoich profilach w mediach społecznościowych. Wśród testowanych produktów tym razem znalazły się między innymi, ciasto na pizzę z sosem pomidorowym Mama Mancini, Smoothie Pure Fruit, napój kakaowy w proszku Schovit, oryginalne wafle holenderskie, batoniki Gut BIO, kawa Moreno - Caffe Crema, chipsy Feurich, mleczne myszki, czekolada Chateau czy pistacje solone Trader Joe’s.
Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa Grupa SF, partnerem akcji, który odpowiada za realizację i przeprowadzenie testów jest Streetcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media (radio, prasa, outdoor) i agencja Booost (internet). Wszystkie działania online’owe oraz prowadzenie profilu ALDI w Social Mediach powierzono agencji The Digitals (Grupa SF).
Dołącz do dyskusji: Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk w kampanii Aldi