Makaron Lubella Mini reklamowany jako „nowość w rodzinie” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa, w której Grupa Maspex Wadowice promuje wprowadzone niedawno na rynek makarony Lubella w formach Mini. Za jej realizację odpowiadają agencje GPD i Minshare.
W najnowszej kampanii Lubelli prezentowane są nowe makarony, które poprzez mini formę (np. miniaturowe rurki, kokardki itp.) mogą być stosowane zarówno w daniach słodkich i wytrawnych.
Spot, kontynuujący serię „Lubella i 1000 pomysłów”, przedstawia przepis na danie z makaronem Lubella Mini rurki z warzywami. Mama z synem przygotowują muffinki z warzywami i udowadniają, że nawet z kilku składników można uzyskać wiele smaków.
Spot emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych i serwisach VoD. Wsparciem tych działań jest reklama outdoorowa - do promocji Lubelli Mini wykorzystano citylighty oraz reklamy na autobusach miejskich. Na nośnikach reklamy zewnętrznej wykorzystano różne kreacje, które mają za zadanie poinformowanie konsumentów o nowości w rodzinie produktów Lubella. Przedstawiają one trzy z pięciu wariantów: Mini kokardki, Mini rurki oraz Mini świderki.
Ponadto produkty z tej linii są prezentowane w social mediach marki oraz na stronie uwielbiam.pl – w tym celu wykorzystano posty w technologii 360⁰, gify, zdjęcia opowiadające kuchenne historie.
Za kreację kampanii odpowiada GPD Agency, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
W jednej z poprzednich odsłon kampanii pod hasłem „Lubella i 1000 pomysłów” marka zachęcała do wiosennych smaków..
Dołącz do dyskusji: Makaron Lubella Mini reklamowany jako „nowość w rodzinie” (wideo)