SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dlarodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lipcu 2009 rokubył magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twój Maluszek" (równieżEdipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" wlipcu 2009 r. wyniosła 66 583 egz. i była o 15 proc. niższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Dziecko"(Agora), który w lipcu sprzedał się w ilości 65 684 egz. (spadek o19 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik"Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażąogółem na poziomie 58 120 egz. (spadek o 32 proc.).

lipiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja66 58378 950
Dziecko65 98492 608
Mam Dziecko58 12086 389
Twoje dziecko42 71168 344
M jak mama42 42850 715
Rodzice41 47957 325
Twój maluszek13 15523 598


Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Mam Dziecko".

2009


lipiec

czerwiec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Mamo, to ja66 58374 609
Dziecko65 98475 170
Mam Dziecko58 12067 744
Twoje dziecko42 71143 770
M jak mama42 42842 825
Rodzice41 47948 364
Twój maluszek13 1558 324

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dlarodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl