Mastercard na TikToku zachęca kibiców do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” m.in. na TikToku. To nowa akcja marki zachęcająca kibiców do świętowania powrotu rozgrywek Ligi Mistrzów.
Z powodu pandemii Covid-19, ćwierćfinały, półfinały i finał Ligi Mistrzów UEFA odbędą się podczas dwutygodniowego turnieju. W tych okolicznościach Mastercard chce poderwać kibiców z krzeseł i kanap, zachęcając ich do aktywnego celebrowania święta futbolu w jego najlepszym wydaniu.
- Celem naszej akcji #PricelessWave jest przypomnienie fanom futbolu na całym świecie, że turniej piłkarski może być świętem, a wspólne świętowanie jest bezcenne, nawet jeśli każdy z nas śledzi mecz u siebie w domu. Zachęcamy zatem kibiców do tego, by wspólnie uczcić powrót Ligi Mistrzów UEFA największą na świecie, cyfrową meksykańską falą!” – mówi Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.
"Meksykańską falę" będzie można tworzyć na TikToku, Instagramie i Facebooku. #PricelessWave zainicjują byli piłkarze - Fernando Torres i Marcel Desailly – którzy zachęcą swoich fanów do rozpoczęcia fali.
Miłośnicy piłki, którzy chcą wziąć udział w #PricelessWave, powinni wejść na profil tej akcji na TikToku i nagrać się. Gdy uniosą ręce od dołu do góry ekranu, wywołają natychmiast przygotowany przez Mastercard „futbolowy” sygnał dźwiękowy oraz efekt konfetti, co zachęci ich do jeszcze radośniejszego kibicowania. Na TikToku zostaną również udostępnione dodatkowe, cyfrowe funkcje i muzyka inspirowana „melodią Mastercard”.
Dołącz do dyskusji: Mastercard na TikToku zachęca kibiców do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA