Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampania reklamowa mrożonek Hortexu. Tym razem Mateusz Gessler, restaurator znany z roli jurora w programie „Masterchef Juniuor” w TVN zachwala Danie Chińskie. Odpowiadają za nią agencje Opus B, OMD, Papaya Films.
Komunikacja dotyczy nowego Dania Chińskiego. W reklamie podkreślono smak, wygodę i szybkość przygotowania potrawy.
- Przekaz kampanii jest niezmienny: Hortex wraz z Mateuszem Gesslerem docenia codzienną, kulinarną pracę Domowych Szefów Kuchni. Marka wspiera ich, inspirując i oszczędzając ich czas - mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Spoty emitowane są w największych stacjach tv i internecie. Kreacją kampanii zajęła się agencja Opus B. Reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, produkcję zorganizowała Papaya Films, autorem zdjęć foodowych jest Jacek Szymański i studio Bites, za postprodukcję odpowiada Lunapark. Media do kampanii Hortexu od niedawna planuje i kupuje OMD.
W poprzednich reklamach Mateusz Gessler promował m.in. warzywa mrożone na patelnię.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)