Mazda promuje projekt Slow Road by Mazda
Koncern samochodowy Mazda chce inspirować do odkrywania najpiękniejszych, często mało popularnych, zakątków Polski w tym celu realizuje projekt Slow Road by Mazda. Kampanią promocyjną projektu zajmie się agencja Eskadra.
Nowa odsłona strony internetowej Slow Road by Mazda (działająca pod adresem slowroad.pl) jest narzędziem do wyszukiwania miejsc noclegowych oraz tras jednodniowych i weekendowych. Wszystkie miejsca dobierane są zgodnie z filozofią „slow”. Ważne są ich unikatowa atmosfera, panujące tam zwyczaje oraz kuchnia, jaką oferują. Trasy znajdujące się na stronie Slow Road by Mazda mają gwarantować przeżycie wspaniałej przygody w duchu slow drivingu, czyli niespiesznej jazdy skoncentrowanej na przyjemności. Strona adresowana jest do każdego, kto chce przeżyć przygodę i ma duszę podróżnika.
Agencja Eskadra jest pomysłodawcą projektu Slow Road. Odpowiada również za kampanię promocyjną, na którą składają się: mailing, display, powiadomienia push oraz kampania AdWords.
Dołącz do dyskusji: Mazda promuje projekt Slow Road by Mazda