Michał Pol współpracuje z siecią x-kom
Sieć sklepów z elektroniką x-kom będzie promować swoje produkty we współpracy z Michałem Polem, dziennikarzem sportowym.
W ramach współpracy Pol będzie w sportowym kontekście promował produkty z oferty x-kom na kanale YouTube „Polsport”, a także razem z partnerem przeprowadzi szeroko zakrojone akcje angażujące kibiców. Sieć x-kom zorganizuje dla widzów dziennikarza na YouTube specjalne promocje, które będą ogłaszane podczas transmisji na żywo na kanale.
Od września ubiegłego roku Michał Pol jest partnerem w agencji Sport Brokers, specjalizującej się w sprzedaży oraz obsłudze sportowych kampanii mediowych i influencerskich. Agencja zajmie się koordynacją współpracy pomiędzy dziennikarzem a siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym.
Od 2018 roku Michał Pol jest jednym z ambasadorów reklamowych bukmachera eToto.
Spółka x-kom zarządza siecią 27 sklepów stacjonarnych ze sprzętem elektronicznym oraz sklepem internetowym.
Dołącz do dyskusji: Michał Pol współpracuje z siecią x-kom
> dziennikarz sportowy
Wybierz jedno.