Międzynarodowi filmowcy spotykają się w globalnej kampanii na temat szczepień na COVID-19 (wideo)
Pod hasłem "I do it for" ruszyła globalna kampania zachęcająca do szczepień na COVID-19. Jej bohaterami są międzynarodowi filmowcy, a inicjatorem akcji Picsters.tv.
Film i kampania „I do it for" ma podnosić świadomość dostępu do szczepionek SARS-CoV-2 na całym świecie i zachęcać do szczepień. To niezależna kampania stworzona przez międzynarodowych filmowców i kręcona w 12 krajach.
W kampanii pokazano, jak ludzie w jednym zdaniu mówią nam, dlaczego lub dla kogo się szczepią. Suma podanych powodów przypomina nam, o co toczy się gra. Obejmuje zdrowie osobiste lub rodzinne, przyszłość ekonomiczną, aspekty takie jak wolność, przetrwanie naszego ulubionego baru lub klubu piłkarskiego, podróże i tak dalej. Lista jest długa.
Reklama sprawdza to w różnych społecznościach, miastach i krajach na całym świecie. Przyczyna podana przez jedną osobę prowadzi nas do drugiej osoby, podając nam jej powód.
Film działa jak przekaźnik, podkreślając wzajemne powiązania naszych losów w tej zglobalizowanej społeczności. Akcja pro bono została zainicjowana przez Picsters.tv.
Autorzy kampanii zachęcają wszystkich do jak najszerszego udostępniania filmu w mediach społecznościowych i aktywnego udziału w akcji poprzez wskazanie własnych powodów, dla których chcemy się zaszczepić.
Dołącz do dyskusji: Międzynarodowi filmowcy spotykają się w globalnej kampanii na temat szczepień na COVID-19 (wideo)