Mindshare Polska tworzy zespół FAST, na czele Radosław Kopczyński
W strukturze domu mediowego Mindshare Polska powołano zespół Future Adaptive Specialist Teams (FAST). Tworzą go eksperci w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media). Kieruje nim Radosław Kopczyński.
Wyodrębniona w ramach struktury domu mediowego Mindshare Polska komórka jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, planowanie mediów digital oraz realizację projektów specjalnych z wykorzystaniem kanałów SEM, paid social, display oraz video w modelu programmatic, działań z zakresu performance marketingu oraz reklamy natywnej.
- Wyodrębnienie pionu FAST jest naszą odpowiedzią na zachodzące w mediach na całym świecie zmiany, których nieodłączną częścią jest stale rosnąca rola mediów adaptatywnych. Ich obsługa wymaga specjalistycznej wiedzy zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Dlatego głównym zadaniem zespołu FAST jest wsparcie klientów Mindshare w bardziej efektywnym zarządzaniu działaniami w tzw. adaptive layer, czyli obszarze mediów, w których zmiany można przeprowadzić w każdej chwili, dostosowując je do bieżących wydarzeń, potrzeb czy zachowań konsumentów - wyjaśnia Anna Nowak, partner pionu Invention w Mindshare Polska.
Zakres kompetencji specjalistów pionu FAST obejmuje 6 obszarów: programmatic, SEM, paid social, performance, native advertising i asset optimization (SEO). Dział odpowiada za kompleksowe opracowanie strategii, planowanie mediów internetowych oraz koordynację projektów specjalnych realizowanych dla klientów domu mediowego Mindshare. Specjaliści komórki FAST przy planowaniu i zakupie mediów adaptatywnych współpracują z zespołami klienckimi, a także z GroupM, która zapewnia zaplecze technologiczne, dedykowane produkty adaptatywne oraz wsparcie zespołów wyspecjalizowanych w optymalizacji poszczególnych działań.
Zarządzanie pionem FAST powierzono Radosławowi Kopczyńskiemu, który raportuje bezpośrednio do Anny Nowak.
Radosław Kopczyński przed dołączeniem do zespołu Mindshare był związany ze spółkami z GroupM. W domu mediowym MEC odpowiadał za obszar programmatic, SEM i SEO, pełnił funkcję programmatic & biddable media deputy directora, którą w ostatnim czasie łączył z rolą programmatic lead w regionie CEE. Wcześniej w ramach struktury GroupM odpowiadał za obszar działań SEM i SEO dla klientów domów mediowych MEC i Maxus.
W swojej karierze zawodowej odpowiadał także za wsparcie strategiczne zespołów, szkolenia z zakresu SEM i nadzór nad projektami SEO. Posiada blisko 10-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji złożonych projektów digitalowych dla klientów branż motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, finansowej oraz FMCG.
Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska tworzy zespół FAST, na czele Radosław Kopczyński