SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Minęła dwudziesta” z większą widownią, TVP Info liderem stacji informacyjnych

Magazyn „Minęła dwudziesta” od początku stycznia br. gromadzi średnio 596 tys. widzów, o 126 tys. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Audycja daje TVP Info pozycję lidera w całym rynku wśród stacji newsowych, ale w grupie 16-49 przegrywa ona z TVN24.

Adrian Klarenbach, fot. TVP InfoAdrian Klarenbach, fot. TVP Info

Publicystyczny program „Minęła dwudziesta” emitowany jest na antenie TVP Info od poniedziałku do czwartku o godz. 20.12, w soboty o 20.08 i w niedziele o 20.10 (zwykle trwa ponad 32 minuty, w niedziele ponad 15 minut). Od połowy stycznia br. jego głównym prowadzącym jest Adrian Klarenbach, do którego miesiąc temu dołączył Piotr Czyszkowski (pojawia się tylko w weekendy).

Do końca stycznia br. magazyn prowadził też Maciej Wąsowicz, zaś na początku stycznia z telewizją publiczną pożegnały się dwie pozostałe gospodynie „Minęła dwudziesta”: Joanna Osińska i Karolina Lewicka

Średnia widownia audycji w okresie od 2 stycznia do 10 marca 2016 roku wyniosła 596 tys. osób, co przełożyło się na 3,64 proc. udziału w grupie 4+ i 1,22 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie „Minęła dwudziesta” wyemitowano 17 lutego br. Obejrzało je 907 tys. widzów. Było to wydanie specjalne, wydłużone do ok. 21.40 i poświęcenie odnalezieniu w domu Czesława Kiszczaka dokumentów na temat współpracy TW „Bolka” z SB. Wśród gości programu byli m.in. senator Jan Rulewski, Piotr Wojciechowski i Krzysztof Wyszkowski.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Godz.

AMR

SHR %

17-02-2016

20:12:32

907 479

5,53%

18-02-2016

20:13:32

899 124

5,69%

22-02-2016

20:13:15

827 789

5,16%


Względem analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 126 tys. widzów. Wówczas śledziło go 470 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 2,82 proc. i 0,89 proc.

Newsowa stacja TVP w czasie nadawania audycji zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Kanał ten ma w tym paśmie 2,28 proc. udziału (nadaje m.in. „Kropką nad i”, „Czarno na białym”, „Piaskiem po oczach”, „Kawę na ławę”, „Blisko ludzi”). Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,83 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info wypada już gorzej od TVN24, ale wygrywa z Polsat News.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP Info - Minęła dwudziesta

595 587

3,64%

1,22%

TVN24

373 329

2,28%

1,61%

Polsat News

136 257

0,83%

0,55%

Dodajmy, że w lutym br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,34 proc.

Dołącz do dyskusji: „Minęła dwudziesta” z większą widownią, TVP Info liderem stacji informacyjnych

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
TVP Info jest w każdym domu... to śmiech, że tak malutko widzów to ogląda.Nawet miliona nie ma. Śmieszne.
odpowiedź
User
AntyPiSowski
Na początku roku w ogóle wykasowałem TVP Info z listy kanałów. Takiej żenującej propagandy już nie dało się oglądać.
Wolę TVN 24, który prezentuje poglądy zgodne z moimi i dlatego miło się ogląda ten kanał.
odpowiedź
User
obiektywizm
Porządny dobór gości to i widownia rośnie. Za czsów PO zapraszani byli goście tylko ci, którzy opowiadali się za PO i wtedy niby TVP była obiektywna, a teraz jak zapraszani są przedstawiciele różnych poglądów w tym samym czasie to TVP jest nieobiekywna?
odpowiedź