SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Momentum Worldwide przejęło agencję ChaseDesign

Globalna sieć reklamowa Momentum Worldwide kupiło agencję ChaseDesign zajmującą się usługami designowymi. Przy czym ChaseDesign nadal będzie działać pod swoją nazwą i z niezależnym zarządem.

ChaseDesign wraz ze swoją firmą córką 10RedDesign świadczy usługi w zakresie designu, m.in. dla największych firm na świcie, m.in. P&G, Energizer, FedEx, Kraft, GE, McDonald’s, PepsiCo, Starbucks czy Target. Od 1995 roku zrealizowała ponad 1,5 tys. projektów o charakterze sprzedażowym oraz ponad 10 tys. projektów z kategorii product design. Obecnie zatrudnia ponad 100 specjalistów z zakresu kreacji i innowacji.

Przejmując ChaseDesign, Momentum Worldwide chce wzmocnić swoje kompetencje w zakresie shopper marketingu. - Nasz nowy potencjał stwarza klientom możliwość generowania zupełnie nowych doświadczeń i dodania świeżych wartości dotychczasowym procesom zakupowym. Klienci nastawieni na coraz to nowsze i zaskakujące doznania, będą mieli szansę odczuć zmianę w każdym sklepie czy miejscu prowadzonych przez nas działań shopper marketingowych - opisuje Chris Weil, prezes i dyrektor zarządzający Momentum Worldwide. - To partnerstwo niesie za sobą także świeży potencjał rozwojowy, który znajdzie swoje odzwierciedlenie w pierwszej kolejności na rynkach europejskich, później Ameryki Południowej i Chin - dodaje.

ChaseDesign nadal będzie działać pod własnym brandem i z niezależnym zarządem. Z Momentum Worldwide będzie współpracować na zasadzie partnerstwa strategicznego, oferując swoje usługi klientom holdingu CPG, do którego należy Momentum.

- Kategoria shopper marketingu jest warta 50-60 miliardów dolarów i wykazuje tendencję rosnącą - około 15 proc. w skali roku. Co istotne dla agencji operujących w tym segmencie, pieniądze na shopper marketing pochodzą z budżetów sprzedażowych, a nie marketingowych. Tootwiera przed nami całkiem spory nowy rynek - opisuje Monika Biedrzycka, dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Momentum. - W związku z tym również w Polsce planujemy dodatkowe inwestycje w poszerzanie kompetencji budowania angażujących doświadczeń sprzedażowych - zapowiada.

Dołącz do dyskusji: Momentum Worldwide przejęło agencję ChaseDesign

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl