MTV Polska i TVN24 najpopularniejsze wśród polskich mediów na Twitterze, „Newsweek” z największymi dyskusjami
Wśród polskich marek medialnych na Twitterze zdecydowanie najwięcej obserwujących, po ponad 800 tys., mają MTV Polska i TVN24. Sumarycznie najwięcej dyskusji swoimi wpisami wywołały TVN24 i TVP Info, a w przeliczeniu na jeden tweet - „Newsweek Polska”.
Według danych SoTrender na koniec grudnia ub.r. twitterowy profil MTV Polska obserwowało 891,3 tys. użytkowników, a konto TVN24 - 851,8 tys. O nieco ponad 300 tys. followersów mniej od TVN24 miały „Newsweek Polska” (523,1 tys.) i „Gazeta Wyborcza” (515,5 tys.), a o ponad 400 tys. mniej - TVP Info (452,6 tys.) i Gazeta.pl (447,9 tys.).
W grudniu profil TVN24 zyskał 26,5 tys. obserwujących. Po ponad 20 tys. użytkowników zaczęło też obserwować konta MTV Polska, „Newsweek Polska”, „Gazety Wyborczej”, TVP Info i Gazeta.pl.
W czołowej piętnastce przeważają profile marek telewizyjnych i prasowych (mających też swoje serwisy internetowe). W zestawieniu znalazły się też konta dwóch marek stricte internetowych (Gazeta.pl i Weszło.com) i jednej radiowej (TOK FM).
Wpisy zamieszczone na profilu TVN24 wywołały łącznie 48,2 tys. reakcji (polubień, retweetów i odpowiedzi) ze strony użytkowników. Na profilu TVP Info wykonano 44,8 tys. takich aktywności, a na koncie „Gazety Wyborczej” - 26,6 tys.
Na profilu „Newsweeka” każdy wpis wywołał średnio 50,1 interakcji.
Użytkownicy Twittera najwięcej razy wspominali w swoich wpisach profile TVP Info (23,9 tys.), TVN24 (23,4 tys.) i „Gazety Wyborczej” (18,2 tys.).
Na profilach TVN24, TVP Info i „Gazety Wyborczej” wykonano też łącznie najwięcej aktywności. Na pierwszym koncie ten wskaźnik wyniósł w grudniu 141,5 tys., na drugim - 127,3 tys., a na trzecim - 98,7 tys.
Dołącz do dyskusji: MTV Polska i TVN24 najpopularniejsze wśród polskich mediów na Twitterze, „Newsweek” z największymi dyskusjami