SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Na ostrzu flirtu” - damsko-męski pojedynek w kampanii maszynek Wilkinson (wideo)

Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa maszynek do golenia Wilkinson prowadzona pod hasłem „Na ostrzu flirtu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Lubię to - linked by Isobar, MEC i Cocoa.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym pełen erotyzmu pojedynek kobiety i mężczyzny na szpady. W ramach akcji uruchomiono też stronę theswordplay.com, na której użytkownicy mogą zmierzyć się z kreatywnym zadaniem: co 10 dni publikowane będą fragmenty reklamy, a zadaniem biorących w kolejnych rundach uczestników jest dopisanie dialogów między bohaterami.

Na zwycięzców każdej z rund czeka telewizor HD z kinem domowym Blu-ray oraz kamery GoPro Hero. Aby zdobyć nagrodę główną, należy też okazać dowód zakupu produktu marki Wilkinson. Konkurs potrwa do 1 sierpnia.

Akcja reklamowa jest jednocześnie prowadzona w 13 krajach Europy Środkowej.

W Polsce obejmuje kina (spot w wersji 60- i 30-sekundowej, samplingi) internet (spot na YouTube, aktywności w innych serwisach społecznościowych, m.in. z udziałem vlogerów z kanału „Hej Łobuzy”), outdoor (citylighty i reklamy wielkoformatowe) oraz materiały POS.

Za adaptację kampanii i działania w internecie odpowiada agencja Lubię to - linked by Isobar, za planowanie i zakup mediów oraz działania samplingowe w kinach Multikino - dom mediowy MEC, natomiast materiały POS przygotowała agencja Cocoa.

Dołącz do dyskusji: „Na ostrzu flirtu” - damsko-męski pojedynek w kampanii maszynek Wilkinson (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
e-LOL
The Animatrix Final Flight Of Osiris?
odpowiedź