„Na wszelki wypadek” w kampanii Lux Medu
Pod hasłem „Na wszelki wypadek” trwa kampania reklamująca otwarcie nowego szpitala Grupy Lux Med. Akcję przygotowały firmy Salt and Pepper i Media Concept.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa Grupy Lux Med informuje, że otworzyła ona właśnie szpital na warszawskim Ursynowie. Akcja pod hasłem „Na wszelki wypadek” podkreśla, że placówka ta przyjmuje pacjentów w stanach nagłych oraz wykonuje zabiegi z zakresu chirurgii jednego dnia. Przekaz ma również podkreślać ekskluzywność i wysoki standard usług szpitala.
Akcja – skierowana do mieszkańców aglomeracji warszawskiej, w tym przedstawicieli wolnych zawodów, specjalistów i cudzoziemców – obejmuje outdoor (citylighty i billboardy, ramki w metrze, ekrany w centrum Złote Tarasy), prasę ogólnopolską („Polityka”, „Newsweek”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Gazeta Wyborcza” dodatek „Zdrowie i Uroda”) i lokalną („Południe Głos Mokotowa Ursynowa Wilanowa”; „Passa” , „Informator Ochoty i Włoch”, „Gazeta Ochoty, Ursusa i Włoch”; „Pasmo”, „Dorado, informator Ursynowa”), internet (Interia.pl) oraz ulotki i inserty.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Salt and Pepper, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: „Na wszelki wypadek” w kampanii Lux Medu