Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups
Sieć partnerska LifeTube (należąca do Grupy LTTM) wygrała przetarg na realizację pierwszej kampanii z influencerami dla Kuchni Świata. Twórcy zrzeszeni w sieci promują nowość - napoje Chupa Chups, których Kuchnie Świata są wyłącznym importerem i dystrybutorem na terenie Polski.
Przygotowana przez dział management-entertainment w LifeTube kampania potrwa 3 miesiące. Jej głównym celem jest dotarcie do młodych konsumentów z informacją o pojawieniu się na rynku nowego napoju Chupa Chups.
Do realizacji tego zadania zostali wybrani m.in. Martyna Zabawa i Paweł Malinowski. Ich materiały ukazały się nie tylko na YouTube, ale też na Instagramie, TikToku oraz Facebooku. Dodatkowo influencerzy na swoich kanałach przeprowadzą konkurs, który potrwa 3 miesiące i w ramach którego wyłonionych zostanie łącznie 30 zwycięzców.
- Jak wiadomo, trend dotyczący angażowania influencerów i promowania produktów z ich udziałem w social mediach i na kanale TouTube z każdym rokiem nabiera tempa. Dlatego nie ukrywam, że wiążemy wielkie nadzieje z tą kampanią, wiedząc, że w influencer marketingu nie wystarczy już tylko ustawienie znanej osoby z produktem i zrobienie jej jakiegokolwiek zdjęcia. Teraz, gdy taki sposób promowania marki lub produktu jest już tak popularny i wyeksploatowany, potrzeba czegoś więcej – pomysłu - mówi Izabella Kominek-Riege, szef marketingu w Kuchnie Świata.
Pierwsze materiały w ramach kampanii właśnie ukazały się na kanałach Martyny Zawady i Pawła Malinowskiego. Wszystkie będą nawiązywać do hasła kampanii “Forever fun”.
Napoje Chupa Chups dostępne są w czterech smakach: truskawka ze śmietanką, pomarańcza, winogrono i melon ze śmietanką.
Dołącz do dyskusji: Lifetube zrealizuje kampanię promocyjną napojów marki Chupa-Chups