594 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 8”, widownia rośnie z odcinka na odcinek
Ósmy sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 594 tys. widzów, o 228 tys. osób mniej niż szósta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 8” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 5 września br. Średnia oglądalność trzech odcinków projektu wyniosła 594 tys. widzów, co przełożyło się na 5,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 533 tys. widzów, drugi - 551 tys., a trzeci - 698 tys.
Dla porównania, szósty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie po trzech odcinkach śledziło 822 tys. osób przy udziałach wynoszących 6,67 proc. w 4+, 8,66 proc. w 16-49 oraz 7,49 proc. w 16-59. Program stracił 228 tys. osób.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Ósmą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: 594 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 8”, widownia rośnie z odcinka na odcinek