"Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
Najwyższe ceny reklam mają w marcowym cenniku Polsatu program "Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy w niedzielne wieczory. To wydatek ok. 60 tys. zł za 30-sek. spot.
Na 60,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy serwisie sportowym w niedzielny wieczór w Telewizji Polsat. W dni robocze stawka jest sporo niższa i wynosi 38,1 tys. zł.
58,5 tys. zł kosztuje spot przy programie "Ninja Warrior Polska" (emisja we wtorki wieczorem). 2 tys. zł mniej (56,5 tys. zł) trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym programie "Design dream. Pojedynek na wnętrza".
Wśród seriali Polsatu najwyższe stawki reklam ma serial "Przyjaciółki" (emisja w czwartki wieczorem). Za spot przy "Pierwszej miłości" reklamodawcy zapłacą 54,7 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością przy programie "Nasz nowy dom" zapłacą 53,1 tys. zł przy produkcji "Komisarz Mama"- 43,3 tys. zł, a przy "Twoja twarz brzmi znajomo" (emisja w piątki wieczorem) - 48,7 tys.zł.
41,7 tys. zł kosztuje reklama przy "Love Island. Wyspa Miłości", 40,1 tys. zł - przy produkcji "Kowalscy kontra Kowalscy" i 38,8 tys. zł - przy "Piękni i bezrobotni".
Najdroższy spot w paśmie filmowym "Mega Hit" kosztuje z kolei 47,6 tys. zł.
Za spot przy "Wydarzeniach" marketerzy zapłacą 54,3 tys. zł w niedzielne wieczory i 54 tys. zł w dni robocze. Stawki dla bloku reklamowego przy wieczornej prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 44,8 tys. zł w niedziele i 33,8 tys. zł w dni powszednie.
Polsat Media jako ostatnie - po BR TVP i TVN Media - podało ceny reklam na marzec.
Dołącz do dyskusji: "Ninja Warrior Polska" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu