Nowa szefowa marketingu w Superstacji
Od listopada br. Superstacja ma nowego dyrektora marketingu. Została nim Katarzyna Tatarkiewicz. Poprzedni szef marketingu Sławomir Nawrot zdecydował się odejść z firmy.
Katarzyna Tatarkiewicz marketingiem zajmuje się od 10 lat. Dotychczas pracowała już w mediach, m.in.: w Polskim Radiu, Wydawnictwie Bauer-Weltbild Media i Sport Klubie, a także w agencjach reklamowych i PR. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej.
Do działu marketingu Superstacji od listopada br. dołączyła również Joanna Piekarska, która podjęła pracę na stanowisku specjalisty ds. marektingu. Piekarska zatrudniona była wcześniej w PZU Życie i PZU SA w Biurze Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu (od 2005 roku jako kierownik zespołu sponsoringu i prewencji).
Dołącz do dyskusji: Nowa szefowa marketingu w Superstacji