TVP ABC z kolejnymi rekordami w lutym. Traci Nickelodeon
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lutym br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł teleTOON+, a najwięcej stracił Nickelodeon HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat z trzeciego na pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w lutym 2018 roku awansowało TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem lutego 2017 roku zwiększył się o 29,04 proc. i wyniósł 10,93 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl, jest to najwyższy miesięczny udział tej stacji w historii jej nadawania. TVP ABC po raz drugi w historii zostało również najchętniej oglądanym kanałem wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4-12.
Drugie miejsce zajął TVN. Jego udział zmniejszył się o 2,47 proc. do 9,07 proc.
Podium uzupełnia Polsat, który spadł z pozycji lidera. Jego udział zmalał o 16,08 proc. do 8,14 proc.
Oczko niżej znalazł się Puls 2. Kanał ten zanotował spadek udziału o 8,37 proc. do 6,57 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.
Piąty był Nickelodeon, którego udział zmalał o 13,18 proc. do 5,60 proc.
W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (4,58 proc. udziału; wzrost o 5,29 proc.) i Disney Junior (3,64 proc. udziału; - 0,82 proc.).
Największym wzrostem, wynoszącym 68,29 proc. do 0,69 proc., pochwalić się mógł teleTOON+.
Z kolei najwięcej stracił Nicktoons. W badanym okresie wynik tego kanału zmniejszył się o 44,03 proc. do 1,36 proc. udziału. Do 15 lutego 2018 roku stacja ta nadawała pod marką Nickelodeon HD.
0,17 proc. udziału zanotował edukacyjny kanał Da Vinci, który w naszym kraju dostępny jest od 2007 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od lipca ub.r. Od początku września ub.r. zaczął emitować reklamy, a ich sprzedażą zajmuje się Polsat Media.
Warto dodać, że w top 50 znalazły się wszystkie kanały dziecięce dostępne na rynku.
Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w lutym 2018 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,44 proc. (również najwyższy wynik w historii). Zwiększył się on o 17,07 proc.
Drugi był Nickelodeon (w dół o 23,68 proc. do 0,58 proc.), a trzeci - Nick Jr (+ 11,63 proc. do 0,48 proc.).
Największy wzrost, wynoszący 60 proc. do 0,08 proc., także i tutaj zanotował teleTOON+. Również i w tym ujęciu najwięcej stracił Nicktoons - było to 53,33 proc. do 0,14 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: TVP ABC z kolejnymi rekordami w lutym. Traci Nickelodeon
Begin met $ 90 / per uur verdienen door thuis online een paar uur per dag online te werken ... Krijg wekelijks een wekelijkse betaling ... Alles wat je nodig hebt is een computer, internetverbinding en wat vrije tijd. .
Lees hier meer...>>>> Werk90.COM
Begin met $ 90 / per uur verdienen door thuis online een paar uur per dag online te werken ... Krijg wekelijks een wekelijkse betaling ... Alles wat je nodig hebt is een computer, internetverbinding en wat vrije tijd. .
Lees hier meer...>>>> Werk90.COM