Wzrosła oglądalność „Leśniczówki”, serial TVP1 śledzi 1,42 tys. osób
W sezonie 2019/2020 „Leśniczówkę” ogląda średnio 1,42 mln widzów. Jest to o 90 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków telenoweli, wyemitowanych w okresie od 10 września 2019 roku do 22 kwietnia 2020 roku wyniosła 1,42 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,27 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do środy o godz. 20.30.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych 68 odcinków obejrzało średnio 2,01 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 378 tys., a w 16-59 - 735 tys.).
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 22 kwietnia. Śledziło go średnio 1,66 mln osób.
W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 3 września 2018 roku do 23 kwietnia 2019 roku) średnia widownia „Leśniczówki” wyniosła 1,33 mln osób. Przełożyło się to na 8,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,66 proc. w grupie 16-59. Telenowela zyskała 90 tys. widzów, ale minimalnie spadł jej udział w grupie 16-49.
- Bardzo się cieszymy, że „Leśniczówka” ma już stałą wierną widownię. Widać również, że z sezonu na sezon ta widownia powiększa się co w czasach ogromniej konkurencji na rynku dotyczy niewielu seriali - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Mikołajczak, producent realizujący telenoweli. W tej chwili mamy przerwę w zdjęciach związaną z sytuacją ogólnoświatowej pandemii. Powrót do pracy planujemy na przełomie maja i czerwca. Oczywiście przy zachowaniu wszystkich środków bezpieczeństwa. Czas przerwy w zdjęciach wykorzystujemy na prace scenariuszowe nowych odcinków - dodaje.
Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: Wzrosła oglądalność „Leśniczówki”, serial TVP1 śledzi 1,42 tys. osób