SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,2 mln widzów „W rytmie serca 2”, Polsat liderem rynku. Powstanie trzeci sezon

Drugi sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 2,20 mln widzów, o 120 tys. widzów mniej niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,85 mln zł.

„W rytmie serca 2” na antenie Polsatu oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 4 marca br. (w dniu premiery stacja pokazała również dodatkowy odcinek o 21.05). Średnia widownia serialu wyniosła 2,20 mln osób, co przełożyło się na 14,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek - zgromadził on przed telewizorami 2,62 mln oglądających.

Dla porównania, drugą serię „Kabaretu na żywo” pokazaną rok temu w tym paśmie oglądało średnio 2,32 mln osób, co przełożyło się na 14,73 proc. udziału w 4+, 14,85 proc. w 16-49 i 15,31 proc. w 16-59. Oznacza to, że serial „W rytmie serca” miał o 120 tys. widzów mniej.

Z kolei średnia widownia pierwszego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2,33 mln osób, co przełożyło się na 14,33 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,72 proc. w grupie 16-49 oraz 13,74 proc. w grupie 16-59.

Polsat w paśmie nadawania serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy serwis sportowy, „Blondynkę”, „Wojenne dziewczyny” i filmy fabularne, osiągała 12,85 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef Junior”; 11,24 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 4,82 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 Polsat był wiceliderem rynku, a w grupie 16-49 lat zajął miejsce drugie.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji serialu wyniosły 25,85 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, Polsat podjął decyzję o realizacji trzeciej edycji produkcji, która będzie emitowana jesienią tego roku.

13-odcinkowy serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety. Producentem wykonawczym projektu jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.

W drugim sezonie produkcji widzowie ponownie mogli oglądać m.in. Mateusza Damięckiego, Barbarę Kurdej-Szatan, Marię Dębską, Piotra Polka, Piotra Fronczewskiego i Małgorzatę Foremniak. Do obsady produkcji dołączył raper i zawodnik MMA Paweł Ryszard Mikołajuw (znany jako Popek) i Artur Żmijewski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,2 mln widzów „W rytmie serca 2”, Polsat liderem rynku. Powstanie trzeci sezon

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Dobry serial
0 0
odpowiedź
User
MKul
Nareszcie na niedzielny wieczór POLSAT ma ciekawą propozycje mojej rodziny.
0 0
odpowiedź
User
Marcin Lewandowski
Gdy będą trzecia seria i archiwalne odcinki serialu "W rytmie serca", jak zapowiedziała Nina Terentiew, oglądalność chyba będzie rosnąć na maxa. Emisja serialu aż 2 razy w tygodniu:
Sobota 20:30 (archiwalne odcinki, emisja po premierowych odcinkach serialu "Świat według Kiepskich")
Niedziela 20:00 (trzeci sezon)
0 0
odpowiedź