Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC
Grupa Omnicom Media Group (OMG) wygrała przetarg na globalną obsługę mediową banku HSBC. Oznacza to, że kontynuuje obsługę tego klienta rozpoczętą w 2018 roku.
Agencja badawcza COMvergence szacuje, że HSBC wyda w tym roku 130 milionów dolarów na media, z czego 60 proc. przeznaczy na reklamę w kanałach cyfrowych.
Należąca do OMG agencja mediowa PHD rozpoczęła obsługę mediową HSBC w 2018 roku - wygrała wówczas przetarg i przejęła budżet mediowy banku od agencji Mindshare, należącej do WPP.
HSBC nie podało, jakie inne agencje brały udział w przetargu.
W ub. tygodniu należąca do OMG agencja mediowa OMD wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Beiersdorf (Nivea) w Europie i Ameryce Północnej.
Dołącz do dyskusji: Omnicom Media Group dalej pracuje dla HSBC