Rusza Onet Watch. Czas na krótkie wideo
Od czwartku użytkownicy Onetu na urządzeniach mobilnych mogą korzystać z nowego sposobu oglądania treści wideo. W Onet Watch są dostępne materiały z oferty autorskich programów Onetu, jak również od zewnętrznych twórców i partnerów – wszystkie w formie krótkich wertykalnych formatów wideo, znanej z social mediów.
W mobilnej odsłonie strony głównej portalu Onet, w dolnej nawigacji, można znaleźć ikonę Onet Watch, dzięki której użytkownicy mogą się przenieść do interesujących ich treści, dostępnych w jednym miejscu.
Onet Watch pozwala na oglądanie wideo z oferty Ringier Axel Springer Polska w modelu znanym z social mediów. Onet Watch będzie również jakościową przestrzenią dla przekazów reklamowych partnerów biznesowych RAS Polska.
Wśród programów nie zabraknie także popularnych formatów z oferty wideo Ringier Axel Springer Polska, takich jak „Onet Rano”, „Misja Futbol,” „Tak Mamy”, „WojewódzkiKędzierski” czy „Matcha Talks w Onecie” oraz zakulisowych fragmentów z gwiazdami, zabawnych scen, fragmentów wypowiedzi czy krótkich wywiadów.
– Chcielibyśmy zapoczątkować trend, w którym lokalne platformy medialne będą oferować rozwiązania technologiczne na poziomie równym z ich globalnymi odpowiednikami. Tylko wtedy możemy spodziewać się, że użytkownicy będą spędzać więcej czasu w środowisku z zaufanymi i wiarygodnymi treściami. Wierzymy, że zapewniamy świetny i sprawdzony przez profesjonalistów produkt z różnorodnymi treściami, zapewniający użytkowi pozytywne doświadczenia, a także bezpieczeństwo – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska.
Co w ofercie Onet Watch?
Na nowej platformie Onetu można oglądać treści informacyjne, rozrywkowe i edukacyjne, w tym treści wideo od popularnych twórców oraz dziennikarzy Onetu. W Onet Watch użytkownicy znajdą m.in. fragmenty formatów lifestyle’owych, kulinarnych, motoryzacyjnych czy podróżniczych. W ofercie nie zabraknie twórców popularnych w social mediach.
Wśród nich znajdują się m.in.: Karol Majchrzak, Bartosz Ostałowski, Story of my trip, Adam Szolc, Arbuzazuza, Retrożycie, Pataki, Foxx gotuje, Matura To Bzdura, Aguśkafree, Partyzanci Lubelszczyzny, Piotr Lisek, Doktor z Tiktoka, Prokurator Absurdu, SEXED.PL, Pogotowiematurafizyka, Magic of Y.
- Uważnie słuchamy oczekiwań naszych użytkowników i partnerów biznesowych i wiemy, że krótkie formy wideo sprawdzają się doskonale. Stories na Instagramie już dawno przyćmiły zwykłe posty, a TikTok, który przecież wyrósł na krótkich filmach, nagrywanych i publikowanych w pionie, bije rekordy popularności. Do tej atrakcyjnej formy prezentowania treści przyzwyczajamy się błyskawicznie. W Onet Watch użytkownicy znajdą zarówno fragmenty naszych popularnych programów, jaki i treści od twórców zewnętrznych – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.
Grupa Ringier Axel Springer Polska w marcu zanotowała 11,12 mln użytkowników, 74,56 proc. zasięgu oraz 2 godziny, 8 minut i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania - wynika z badania Mediapanel, opracowanego przez Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Rusza Onet Watch. Czas na krótkie wideo
Wow! Zrobili coś na wzór tiktoka, co nie jest tiktokiem. I myślą, że ludzie będą sami z siebie klikać w tą małą ikonkę na dole? ;-)