SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oranżada Hellena organizuje "#hellendż" z Kubą Wojewódzkim

Wystartowała kampania marki Oranżada Hellena, którą po wygranym w czerwcu przetargu, realizuje LoveBrands Group. Firma odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej oraz całościową obsługę projektu w zakresie influencer marketingu. W kampanii występuje Kuba Wojewódzki. 

Oranżada Hellena komunikuje się w telewizji, kampania wspierana jest działaniami digitalowymi. Na start umieszczono film animowany zamieszczony na profilach marki (IG i TT), w którym sama Oranżada Hellena przez 30 sekund wymienia swoje zalety i do tego samego zachęca obserwatorów.

W kampanii udział weźmie kilkudziesięciu influencerów, w tym wieloletni ambasador marki, Kuba Wojewódzki.

- Hellena to szalona marka, w bardzo pozytywnym znaczeniu tego słowa. Odważna, kolorowa, zabawna, ale też niezwykle dumna ze swoich osiągnięć. I tym właśnie „pozytywnym” nastawieniem do świata, ale przede wszystkim do samego siebie, chcieliśmy zarazić odbiorców kampanii pracując nad kreacją. Żebyśmy mogli wszyscy spojrzeć na siebie z pewnym dystansem, który jest kluczowy, żeby po prostu siebie polubić- mówi Monika Wincenciak-Ziemba, brands managing director LoveBrands Group.

 

Zasady #Hellendżu dostępne są na profilach Oranżady Hellena na Instagramie i Tik Toku. Kampania prowadzona jest do grudnia 2023 roku.

Dołącz do dyskusji: Oranżada Hellena organizuje "#hellendż" z Kubą Wojewódzkim

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fgh
Z biznesowego punktu widzenia promowanie produktu przez osobę zamieszanego w spektakularną klapę jest bardzo ryzykowne.
odpowiedź
User
Ojej
Z chęcią nie skorzystam. :)
odpowiedź