Patrycja Klarecka na czele marketingu BZ WBK
Patrycja Klarecka rozpoczęła pracę jako dyrektor departamentu marketingu Banku Zachodniego WBK. Wcześniej pracowała m.in. w Telewizji Polskiej i PZU.
Stanowisko dyrektora departamentu marketingu BZ WBK Patrycja Klarecka zajmuje od 16 maja. Odpowiada za działania marketingowe banku skierowane do klientów detalicznych i biznesowych, zarządzanie marką oraz badania marketingowe.
Klarecka pracuje w BZ WBK od lipca ub.r., wcześniej pełniąc funkcję dyrektora ds. nowych mediów. W latach 2004-2010, była związana z Telewizją Polską, gdzie była m.in. dyrektorem Ośrodka Mediów Interaktywnych. Wcześniej m.in. zajmowała stanowisko dyrektora biura komunikacji korporacyjnej PZU oraz pracowała jako konsultant w agencji public relations.
Studia ukończyła na Wydziale Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Klarecka na czele marketingu BZ WBK