SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Patrycja Klarecka na czele marketingu BZ WBK

Patrycja Klarecka rozpoczęła pracę jako dyrektor departamentu marketingu Banku Zachodniego WBK. Wcześniej pracowała m.in. w Telewizji Polskiej i PZU.

Stanowisko dyrektora departamentu marketingu BZ WBK Patrycja Klarecka zajmuje od 16 maja. Odpowiada za działania marketingowe banku skierowane do klientów detalicznych i biznesowych, zarządzanie marką oraz badania marketingowe.

Klarecka pracuje w BZ WBK od lipca ub.r., wcześniej pełniąc funkcję dyrektora ds. nowych mediów. W latach 2004-2010, była związana z Telewizją Polską, gdzie była m.in. dyrektorem Ośrodka Mediów Interaktywnych. Wcześniej m.in. zajmowała stanowisko dyrektora biura komunikacji korporacyjnej PZU oraz pracowała jako konsultant w agencji public relations.

Studia ukończyła na Wydziale Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Dołącz do dyskusji: Patrycja Klarecka na czele marketingu BZ WBK

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
koszmar
niekompetentna, nie potrafi współpracować z ludźmi, podjudza, intryguje. Jak widać - klika dawnych harcerzyków wszędzie wsadzi swoje macki. Czekamy, aż pani Patrcja rozłoży kolejny departament tzw. „nowych mediów”. Bo ciężko to, co robi określić mianem „marketingu”. Życzę dalszych sukcesów :)
odpowiedź
User
walter
idealny wybór
odpowiedź
User
lena
Brakuje mi porannego komentarza, który nie był tak pozytywny.... czyżby manipulacja? ;)
odpowiedź