Paulina Trzaskowska na czele komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska
Paulina Trzaskowska awansowała na stanowisko dyrektor komunikacji korporacyjnej koncernu Coca-Cola Polska.
Trzaskowska jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz brandową, działania z mediami i konsumentami. Stanie także na czele projektu edukacyjnego z obszaru sztucznej inteligencji, skierowanego do młodych osób, który marka planuje zrealizować w tym roku.
Awans w Coca-Cola Polska
Trzaskowska dołączyła do Coca-Cola Poland Services na stanowisko Communications Managerki w marcu 2022 roku. W dziale komunikacji marki obejmującym Polskę i kraje bałtyckie odpowiadała za całościową komunikację zewnętrzną firmy, w tym działania z mediami, konsumentami oraz klientami, a także komunikację wewnętrzną.
Przez ostatnie dwa lata Trzaskowska pełniła w firmie funkcję communications manager w dziale komunikacji marki na Polskę i kraje bałtyckie.
Wcześniej trzy lata pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich w dziale ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju w Coca-Cola HBC. Odpowiadała przede wszystkim za relacje z mediami, konsumentami oraz rozwój nowych kategorii w porfolio marki, takich jak Costa Coffee czy alkohole premium. Ponadto kierowała rozwojem programu dla ambasadorów firmy na LinkedInie.
Doświadczenie zawodowe gromadziła w dziale komunikacji i marketingu Allianz Polska, agencjach PR takich jak Partner of Promotion i MSLGroup. Po stronie agencji realizowała działania z zakresu PR-u produktowego oraz CSR-u dla takich marek jak NIVEA, Raffaello czy Pernod Ricard.
Dołącz do dyskusji: Paulina Trzaskowska na czele komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska