Peek & Cloppenburg odświeża e-sklep w Polsce
Multibrandowa sieć odzieżowa Peek & Cloppenburg uruchomiła swój polski sklep internetowy w nowej odsłonie.
Polski sklep internetowy Peek & Cloppenburg w nowej wersji zyskał odświeżony layout oraz bardziej intuicyjną nawigację. Sieć podkreśla, że platforma ma ułatwiać sprzedaż omnichannelową.
- Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego konsekwentnie realizujemy naszą strategię inwestowania w tym kraju. Zmiana platformy naszego polskiego sklepu internetowego świadczy o tym, że wciąż koncentrujemy się na wielokanałowości sprzedaży, aby zapewnić naszym klientom łatwe i bezpieczne doświadczenie zakupowe, jakiego sobie życzą - komentuje Dorota Pomacho-Pątkiewicz, dyrektor omnichannelu w Peek & Cloppenburg Group w Austrii i Europie Wschodniej.
E-sklep Peek & Cloppenburg działa w Polsce od 2018 roku. Firma ma też u nas dziesięć salonów stacjonarnych, ostatni jak na razie uruchomiono w marcu br. w warszawskim centrum handlowym Promenada.
Wraz z uruchomieniem nowej wersji sklepu internetowego Peek & Cloppenburg zaoferuje klientom karty podarunkowe, które będzie można kupować i wykorzystać zarówno na platformie e-commerce, jak i w salonach stacjonarnych. Zapowiada też kolejne udogodnienia dla polskich klientów.
Dołącz do dyskusji: Peek & Cloppenburg odświeża e-sklep w Polsce