PKO BP wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy
PKO Bank Polski wybiera w przetargu agencję do kompleksowej obsługi public relations. Będzie z nią pracować przez dwa lata.
Wybrana przez PKO BP agencja zajmie się świadczeniem kompleksowych usług PR przy opracowywaniu i realizacji działań komunikacyjnych w zakresie bieżącej działalności PKO Banku Polskiego i spółek Grupy Kapitałowej, zaangażowania w projekty o charakterze wizerunkowym oraz employer brandingu.
Do zadań zwycięzcy przetargu należeć będzie m.in. opracowywanie materiałów komunikacyjnych, plasowanie publikacji, monitorowanie mediów, bieżące relacje z mediami, doradztwo komunikacyjne a także przygotowanie wydawnictw o charakterze wizerunkowym oraz organizacja spotkań z dziennikarzami, kontrahentami, pracownikami.
Bank zaznacza, że agencja powinna wykazywać gotowość do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacjach kryzysowych, świadczenia prac również poza granicami Polski oraz zapewnić zespół odpowiedzialny za realizację działań public relations.
Przetarg ma być prowadzony w dwóch etapach. Oferty można składać do 8 listopada br.
Wybrana agencja będzie pracować dla PKO BP przez 2 lata.
PKO BP jest w trakcie przetargu na dostawcę materiałów reklamowych oraz na usługi eventowe.
Dołącz do dyskusji: PKO BP wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy