SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play oraz Serce i Rozum liderami marek telekomunikacyjnych na Facebooku, u Plusha najwięcej się dzieje

Wśród marek z polskiej branży telekomunikacyjnej po ponad 2,2 mln fanów na Facebooku mają Play oraz Serce i Rozum, a po ponad 1,5 mln - Orange i Plus. Natomiast zdecydowanie najwięcej aktywności wykonują użytkownicy na fanpage’ach Plusha i Electronic Beats.

Na koniec kwietnia br. facebookowy fanpage sieci Play miał 2,72 mln użytkowników, o 37,1 tys. więcej niż zajmujący drugie miejsce profil Serca i Rozumu, bohaterów reklam Orange Polska - wynika z danych firmy SoTrender. Pierwszy fanpage w ciągu minionego miesiąca zyskał 4,9 tys. fanów, a drugi stracił 8,8 tys.

Po nieco ponad półtora miliona użytkowników miały profile Orange Polska (dokładnie 1,6 mln) i Plusa (1,5 mln). Z pierwszego ubyło w ciągu miesiąca 16 tys. internautów, a z drugiego - 3,6 tys.

Kolejne miejsca zajęły profile należące do T-Mobile Polska: heyah (784,6 tys. użytkowników) i T-Mobile PL (688,9 tys.). Jednocześnie heyah ma zdecydowanie więcej fanów od innych taryf prepaidowych (skierowanych głównie do młodszych użytkowników):  nju mobile (470,8 tys.) i Plush (334,3 tys.).

Wśród marek operatorów oferujących głównie telewizję najpopularniejszy jest Cyfrowy Polsat (652,1 tys. użytkowników), wyprzedzający nc+ (228,4 tys.) i UPC Polska (96,6 tys.).


Zdecydowanie najwięcej użytkowników, którzy w zeszłym miesiącu wykonali jakieś aktywności na profilu marki telekomunikacyjnej, było na fanpage’u Plusha - 33,2 tys. Na profilu Orange Polska takich internautów było 7,6 tys., na T-Mobile PL - 6,9 tys., a na fanpage’ach Playa i Cyfrowego Polsatu - po nieco ponad 5 tys.

Z kolei największy odsetek aktywnych użytkowników (21 proc.) był na fanpage’u Electronic Beats, festiwalu muzycznego sponsorowanego przez T-Mobile Polska. Na profilu Plusha ten wskaźnik wyniósł 10 proc., a na profilu Netii - 6 proc.


Fanpage Plusha osiągnął też najwyższy wskaźnik interatywności - 115,9 tys. Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się profile Orange Polska (84,6 tys.), Playa (79,3 tys.), Plusa (53,1 tys.) i T-Mobile Polska (47 tys.).

Biorąc pod uwagę różną liczbę użytkowników fanpage’y, relatywnie najbardziej interaktywne były profile Electronic Beats (z wynikiem 383) i Plusha (325).


Na fanpage’u Plusa administratorzy odnieśli się do 99,04 proc. wpisów użytkowników, średnio po 4:14 minuty od zamieszczenia każdego. Na profilach Plusha i nju mobile odpowiedziano na ponad 98 proc. wpisów, a na profilu T-Mobile Polska - na 97,6 proc.

Najszybciej odpowiedzi były udzielane na fanpage’u hayah (średnio 3:46 minuty od zamieszczenia wpisu), a po nieco dłuższym czasie - na profilach Plusa, -Mobile Polska (4:42 minuty) i Netii (4:59 minuty).

Z kolei na fanpage’u Play odniesiono się tylko do 13,6 proc. wpisów, przy czym nie uwzględnia to odpowiedzi udzielonych przez drugi fanpage sieci - Play4U, przeznaczony do obsługi klientów. Natomiast na profilu Lycamobile Poland na wpisy odpowiadano średnio aż po trzech dniach i sześciu godzinach od ich zamieszczenia.


Zdecydowanie najwięcej reakcji wywołał w zeszłym miesiącu wpis Plusha z 2 kwietnia - zebrał 2,1 tys. kliknięć w emotikony i prawie 5 tys. komentarzy.

Dołącz do dyskusji: Play oraz Serce i Rozum liderami marek telekomunikacyjnych na Facebooku, u Plusha najwięcej się dzieje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl